Halster na 1 dag stuk: welke optie kiezen?

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

CnB

Halster na 1 dag stuk: welke optie kiezen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-17 17:51

Ik heb recent een leren halster gekocht. De dag erna zag ik al wat schade waarvoor ik een mail had gestuurd. Omdat het niet meteen zichtbaar was (zat aan de kaakriem) toch eens bij mijn pony geprobeerd. Nu bleek het een waarschijnlijk "maandagmorgenmodel" ofzo te zijn, want toen mijn pony het 5 minuten om had brak het gewoon in 2 (ik nam het aan de neus/kaakriem vast om zijn hoofd te draaien.. ).

Uiteraard contact opgenomen met de winkel, welke zeer snel & fijn reageren.
In eerste instantie wilde ze gewoon een nieuw halster sturen, maar na mijn 2e mail kreeg ik ook de optie tot mijn geld terug.

Nu zit ik echter te twijfelen wat ik moet doen. Ik vind het halster uiteraard heel mooi, anders had ik het niet gekocht. Maar ik heb ergens schrik dat het nieuwe halster ook binnen no time kapot gaat zijn, al zou je dat uiteraard niet verwachten.

Wat zou bokt doen? :')

Granoek
Blogger

Re: Halster na 1 dag stuk: welke optie kiezen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 17:52

Je kunt ze toch zeggen dat je het nieuwe halster wilt proberen, op voorwaarde dat je je geld terug krijgt als ook dit bagger blijkt te zijn

Anoukloves_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 17:53

Nieuw halster. Als ie weer zo snel kapot is word je vast opnieuw zo fijn geholpen en kun je alsnog je geld terug vragen.

Kerstmuts

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-17 18:01

Dat is wel waar. Misschien is dat inderdaad de beste oplossing .. En als we dat zo op voorhand afspreken zal dat achteraf ook wel geen probleem zijn :)

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 08:14

Aangezien je het halster mooi vond (en wanneer je wel denkt dat de kwaliteit goed was) zou ik voor de optie van nieuwe halster gaan. Wanneer deze ook snel stuk gaat zou ik dan pas mijn geld terug vragen.

[o]

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-17 11:10

Voor wie het wil weten: ik heb ondertussen een nieuw halster ontvangen. Ziet er goed uit, geen losse onderdelen in het vlechtwerk. Heb aan elk verbindingsstuk eens "getrokken" en het sprong niet meteen los ;) Nu nog even de stap durven zetten om het ook daadwerkelijk bij de pony's te gaan gebruiken, haha...

xkim2511

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 15:24

Fijn dat deze wel goed lijkt!

DrFurioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 09:41

Is je nieuwe halster inmiddels nog heel, of heb je hem nog niet durven gebruiken? :D

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-17 10:01

Nou, dat laatste eigenlijk :o
Hij hangt nog heel mooi te wezen in mijn kast .. met het kaartje er nog aan ... :o

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie