Paspoort PVVE wijzigen

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kirstenn

Paspoort PVVE wijzigen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-17 17:54

Ik heb gezocht maar heb het antwoord op mn vraag nog niet kunnen vinden, dus hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Mijn pony heeft een paspoort, afgegeven door de PVVE (product vee vlees en eieren). Dit paspoort staat nog op naam van 2 eigenaren geleden.

Ik zou graag mijn naam er in willen zetten, en t liefst ook haar paspoortnaam willen veranderen.

Alleen de PVVE zijn opgeheven. Op hun site verwijzen ze door naar RVO, maar dit is echt gericht op ondernemers en dat ben ik niet.

Wie heeft hier ervaring mee? Kan ik het paspoort eventueel via de KNHS laten wijzigen? Of moet ik bij een andere instantie een nieuw paspoort aanvragen?

Ibbel

Re: Paspoort PVVE wijzigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 19:43

Je kan een paspoort bij iedere paspoortuitgevende instantie laten wijzigen. Shetland stamboek en Fjorden stamboek waren vroeger een paar van de goedkoopste. Even rond bellen en dan weet je waar je het minst betaalt. Bij de KNHS betaal je iig veel ;)

Marije_jiplover

Re: Paspoort PVVE wijzigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 20:17

Op de eerste of tweede pagina staat als het goed is de instantie die het paspoort heeft afgegeven ergens tesamen met de datum van afgifte. Dat is hoogstwaarschijnlijk een van de stamboeken of de KNHS.

De instantie die er vermeld is, daar zou ik contact mee opnemen.

/3 Jip en Elmo mijn hemel op aarde, Duvel en Estor mijn stars in heaven /3
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie