Misschien een stomme vraag en ben ik gewoon blond dat er overheen lees maar bij deze,
Ik heb een nieuwe scheermachine vandaag binnen gekregen, de Kerbl Farmclipper 3. Nu maakte ik vanmiddag het koffertje open en staat op de messen 1mm.
Nu kan ik dus nergens vinden of het messen zijn die tot 1mm scheren of dat het een andere betekenis heeft. Ik moet dus messen hebben die tot 3mm scheren.
Dan heb je inderdaad messen die 1mm scheren. de verkopende partij even navragen?
jill
Geplaatst: 26-09-14 19:37
Staat bij mij ook 1mm op de messen maar vandaag de pony geschoren en het ziet er net zo uit als wanneer ik met het andere apparaat scheer met 3mm messen.
Ik heb inmiddels de winkel gemaild en ook een mail terug gehad, ze worden idd alleen met 1mm messen geleverd. Ik had gelukkig nog een setje 3mm messen liggen en die zitten er nu op. Vandaag mn paard geschoren en hij het is echt een fijn apparaat.
Bedankt voor jullie reacties!
Kcinarual
Geplaatst: 11-03-17 21:49
Een beetje laat, maar hopelijk zie je dit nog. Welk merk messen heb je er op gezet? Ik ben ook opzoek naar andere (3mm) messen voor mijn farmclipper, maar ik kom er niet achter welk merk er op kan.