Omdat ik heel veel vragen krijg over welke camera ik in m'n trailer heb hangen, dacht ik zal alles even goed toelichten hier.
Ik heb in December een nieuwe trailer gekocht, en wilde er graag een camera systeem in, dat werd mij daar direct afgeraden omdat de systemen heel duur zijn en vaak storingen hebben.
Dus besloten niet zo'n duur systeem aan te schaffen, maar nadenken voor een andere oplossing:
Ik had een week voordat ik de trailer kocht een Action cam gekocht, dat was de oplossing.

Wij gebruiken de Sony action cam HDR-AS50 nu zowel in de trailer als tijdens een buitenrit.
Doordat deze camera een verwisselbare accu heeft kun je als hij leeg is gewoon een nieuwe accu erin doen, (ik heb er inmiddels 3 accu's bij gekocht)
Voor deze camera heb je een boel accesoires, wij hebben gekozen voor de Surfplank Accesoire,
https://www.bol.com/nl/p/sony-aka-sm1-s ... 011855364/

deze hangt nu in onze trailer, de camera haal ik er uiteraard af als we niet meer onderweg zijn, maar de accesoire blijft hangen.
Door een App op mijn telefoon kan ik ze de hele weg prima in de gaten houden! (Zelfs in het donker)
(Eerste keer testen, savonds in het donker)

(Overdag, in de file, staat ze ook super rustig)

(Met de ge-update app op mijn telefoon kan ik nu zelfs zien hoelang de accu nog mee gaat)

Al met al een relatief goedkope oplossing die je ook voor andere dingen kunt gebruiken (mijn vriend heeft hem pas nog meegenomen op wintersport)
Wellicht voor jullie ook een handige 'trailer camera'!
Als jullie vragen hebben mogen jullie ze altijd stellen! (Maar hou het wel gezellig)