Hallo allemaal....ik heb jullie hulp nodig... Ik zoek een paard genaamd "Koridon", paard heeft als vader Candy Boy en VM is Meridiaan. Geboren in 1992, ruin, donkerbruin. Paard heeft een tijdje in Rotterdam e.o. gestaan, toen terug richting provincie Groningen en daarna weer richting R'dam. Het paard is gereden/verzorgd door J0rinda tijdens de periode dat hij in de buurt van Rotterdam stond. Daarna heeft het paard samen met de eigenaresse op stal gestaan in Lutjegast, vlakbij Leek/Tolbert (provincie Groningen). Het paard heeft M2 gelopen en was L springen
Eigenaresse heet Marja van der Meijden, of zij nu nog heet is onbekend...
De reden hiervoor is als volgt: samen met een stalgenoot en ik, ken ik dit paard als veulen af, stalgenoot heeft Koridon gebracht tot aan de kringkampioenschappen in Twente, B-dressuur. Hij schijnt heel veel eigenaren te hebben gehad maar als het goed is, leeft dit paard nog....Wie o wie....kan mij hier mee helpen...zodat ik en mn stalgenoot een bezoek kunnen brengen aan Koridon. Het zou heel veel voor ons betekenen...Bericht graag kopieren / delen/ enz....Weet je meer, stuur een berichtje (mag ook in pb) alle info over Koridon zou super zijn....Dank jullie wel...