Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarlindeRooz schreef:Jeetje wat een domme lui, sorry dat ik het zeg.![]()
![]()
Succes met dit regelen...
ponyparadijs schreef:Staan er geen namen op het protocol?
Zijn jullie van startplek gewijzigd?
Zat zij op een zelfde gekleurd paard als jij?
Ik zou dat toch allemaal wat beter hebben uitgezocht op de dag zelf met de jury
Want dan weten ze waarschijnlijk nog wel dingen die kenmerkend zijn te herinneren
ponyparadijs schreef:MarlindeRooz schreef:Jeetje wat een domme lui, sorry dat ik het zeg.![]()
![]()
Succes met dit regelen...
Dat is wel erg kort door de bocht
De jury, haar schrijfster en ook het secretariaat zijn maar mensen
En ja soms gebeuren er dan foutjes.
Die mensen hebben dat natuurlijk niet zelf gedaan.
Overigens heeft de jury een uitslagen lijst getekend.
Dat zal dan de uitslag zijn die je hebt gehad
Staan er geen namen op het protocol?
Zijn jullie van startplek gewijzigd?
Zat zij op een zelfde gekleurd paard als jij?
Ik zou dat toch allemaal wat beter hebben uitgezocht op de dag zelf met de jury
Want dan weten ze waarschijnlijk nog wel dingen die kenmerkend zijn te herinneren
Jester_ schreef:Ik zou gewoon zeggen dat je daar niet mee akkoord gaat maar met de punten van je coupons die je meehebt met je naam er bij op. Grote ster die dan kan bewijzen dat de coupons verwisseld zijn
welshfan97 schreef:Heb je het winstpunt hard nodig? Anders zou ik het laten rusten, dit levert je veel werk en een slechte naam op bij de KNHS/organisatie vrees ik als je er achteraan gaat. Heel erg zuur maar wrss weinig aan te doen. Heb jij of de andere deelnemer zijn/haar proeven niet op film staan? Daaruit kun je misschien meer halen. Helaas is er zelfs dan niet altijd iets aan te doen (heb dit ook eens gehad, er stonden opmerkingen op mijn protocol die totaal niet paste bij mijn proef, die ik op film had, helaas was dat in een grote ring en hebben we het dus gelaten voor wat het was.)
Mirjam_x schreef:Jester_ schreef:Ik zou gewoon zeggen dat je daar niet mee akkoord gaat maar met de punten van je coupons die je meehebt met je naam er bij op. Grote ster die dan kan bewijzen dat de coupons verwisseld zijn
Ja precies, ik ga morgen de KNHS weer bellen en dit nog een keer benadrukken. Ik heb inderdaad gewoon protocollen waar mijn naam op staat, dus dan zijn die gewoon van mij.
Mirjam_x schreef:Dat andere meisje wil inderdaad haar winstpunt niet opgeven.. Nu is het ook zo dat zij op de vereniging waar de wedstrijd was staat met haar paard, dus ja zij en de contactpersoon van het secretariaat kennen elkaar ook goed.
De namen van mij en de andere ruiter en de paarden zijn er later met de hand opgeschreven, waarschijnlijk is het daarbij fout gegaan.
Ik heb besloten het toch maar hier bij te laten, omdat ik vaker bij deze vereniging ga starten. Ik heb (nog) geen trailer en deze vereniging is dichtbij.
Heel erg bedankt voor de reacties allemaal! Ze hebben me erg geholpen met het nog van andere kanten te bekijken.