Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

AnnetteFlame schreef:Beide moeten eruit idd en een veulenrek zit op de achterzijde van de trailer en sluit het gat tussen de laadklep en het plafond maar bij de meeste/alle trailers kun je vanuit het plafond van de trailer ook een zeiltje uittrekken en daarmee ook het gat tussen plafond en laadklep sluiten
ponyparadijs schreef:friesiszwart schreef:lukt het niet samen met de moeder te vervoeren?
Ik moet zeggen dat ik als eigenaar van een fokmerrie nooit het veulen met de moeder weg breng
Weet je wat het risico is als ik met een volwassen paard wat in paniek is omdat haar veulen ineens weg is terug moet in een trailer?
iEmmaaa schreef:Tussenschot en stangen uit de trailer halen en los in de trailer laten staan. Let er ook op dat je het zeiltje dichtdoet, zo krijgt hij niet de neiging over de klep te gaan. Na het inladen gewoon gaan rijden. Nog voorzichtiger remmen, optrekken en bochten nemen dan je gewoon al met een trailer doet en dan moet het goed komen.
Zo doen wij het hier altijd als er veulens naar keuring oid moeten en werkt altijd super.