Volg me met "mijn trailer opknappen"

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Theduchess

Volg me met "mijn trailer opknappen"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 09:46

Hoi!
Na een lange zoektocht, grote prijsverschillen en een aantal oplichters. Heb ik dan eindelijk een 2-paards trailer gekocht. Heel leuk, ik heb allerlei trailers bekeken maar heb uiteindelijk een trailer bij mij op stal gekocht waarvan ik pas laat erachter kwam dat hij te koop stond.
Het is een oud ding, hij moet echt nodig worden opgeknapt dus volg me mee!

TIPS zijn welkom
*\o/*
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

renskesanne

Re: Volg me met "mijn trailer opknappen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 09:48

Wat een leuk ding! Maar ziet er niet heel slecht uit wat wil je der allemaal aan opknappen dan eigenlijk?

Theduchess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 10:07

renskesanne schreef:
Wat een leuk ding! Maar ziet er niet heel slecht uit wat wil je der allemaal aan opknappen dan eigenlijk?

Ik maak binnekort wel meer foto's, er heeft waarschijnlijk een wat nijdig paard in gestaan die nogal wat hout kapot heeft gebeten. De haken aan de klep zien er nogal slecht uit en er zit iets wat rot aan de laadklep. Maar ik denk dat een flinke schoonmaakbeurt al heel wat doet!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 10:54

Check vooral ook hoe het met de bodem gesteld is.
Als er iets rot aan de klep, is de kans aanwezig dat je bodem ook niet meer 100% is.

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 11:08

Gefeliciteerd met je aankoop! Ben je zelf erg handig? Zoals hierboven geschreven staat zou ik inderdaad goed nakijken of de bodem nog in orde is.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 11:24

Ik volg :)

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 11:29

Is het een bockmann? Ik volg ook. Onze trailer kan ook een opknapbeurt gebruiken en ik ben benieuwd hoe jij het gaat aanpakken en wat de kosten zijn.

pjotrg

Woonplaats: La Malachère (da's ergens in het oosten van Frankrijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 11:35

Bij HB aanhangers http://www.hbaanhangwagens.nl/ en de Witte Smid (o.a. In Warnsveld) http://www.wittesmid.nl/ hebben ze heel veel onderdelen die je onlne kunt bestellen. De Witte Smid heey ook bodems
Ik heb wat spullen besteld bij HB aanhangers en dat was de volgende dag al afgeleverd.

Bij ContrePlaqué Marin (Frans voor Betonplex) http://www.contreplaquemarin.com/pages/ ... t-van.html hebben ze ook betonplexplaten die standaard van een witte laag (soort wit aanrechtblad) voorzien zijn. Dan heb je in één keer een witte trailer. Ze leveren op elke gewenste maat (bij hen op maat gezaagd). Ze zitten in de buurt van Calais, maar leveren ook aan huis (maar ik weet alleen niet of ze dat in Nederland doen...). Hun advies: Demonteer voorzichtig de trailer, neem alle maten van alle wand en bodemplaten op, stuur ons de maten en we leveren je de platen keurig op maat gezaagd. Hoef je alleen maar in elkaar te schroeven........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 13:46

HB aanhangers vind ik persoonlijk stevig aan de prijs. Ik heb alle toebehoren besteld bij onlinetrailerparts.nl. Hebben snelle levering en zeer goede service.

Theduchess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-16 20:51

Ik ben zelf niet erg handig... We gaan langs een aanhangersbedrijf in Lelystad die de trailer even helemaal gaat nachecken en eventueel wat onderdelen vervangen of opknappen!

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 21:14

Ik volg, bij mij moet de klep van de trailer tzt vervangen worden.
Zie al wat tips staan voor materiaal, handig! :)

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 21:31

Ik volg vind het altijd leuk om te zien hoe trailers opknappen:)

Theduchess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-16 17:12

We hebben hem alvast schoongemaakt! Dit was stap 1.... A.s. Maandag 1 augustus gaat hij naar de werkplaats. Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding