Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
0000 schreef:Dat valt denk ik zo niet te zeggen. Jij hebt gefilmd op privéterrein en dat filmpje was waarschijnlijk bedoeld om thuis nog eens rustig terug te kunnen kijken. Als je dat van te voren hebt aangegeven en men je dus op die basis toestemming heeft gegeven om te filmen, kan het zomaar zijn dat het inderdaad niet toegestaan is om het filmpje openbaar te maken. Heb je echter alleen gevraagd of je mag filmen (of helemaal niets gevraagd maar hebben zij het wel gezien) kan dat alweer anders liggen. Ook het feit dat het inderdaad een vrij bekend terrein is kan zowel positief als negatief meewegen (er wordt daar heel veel gefilmd, anderzijds herkenbaarheid). Typisch geval van een zaak waarbij uiteindelijk het meest zwaarwegend belang de doorslag zal geven en dan zou ik puur uit voorzorg zeggen, haal het weg. Want als hij kan aantonen schade te lijden door jou toedoen denk ik wel dat hij een zaak heeft.
Cayenne schreef:Ik moet zeggen dat ik hier ook niet blij mee zou zijn als verkoper. Sowieso mag het niet volgens de boktregels.
Waarom heb je je dit niet afgevraagd voor je het op Bokt had geplaatst? De kans is heel groot dat de verkoper hier achter komt en dan is het afwachten hoe ze reageren.