tijdnood ongeveer wat meer opgelost :)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

supertucky

tijdnood ongeveer wat meer opgelost :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-16 14:01

Dankjewel voor alle reacties die ik kreeg, aan sommige had ik wat. Ik werk zo veel omdat ik Tucker helemaal zelf moet betalen, dus hoefsmid, dierenarts, stalling, voer en overige spulletjes, daarnaast betaal ik ook m'n telefoon abonnement en was van plan om weer een nieuwe telefoon te kopen (heb een Iphone 3). Nieuwe telefoon kopen stel ik al 3 jaar uit, dus dat ga ik nog maar een jaartje doen *D . Verder heb ik een super nieuw rooster op school gekregen. Ik ben dinsdag half 1 uit waardoor ik dan al kranten kan vouwen. Ik ga dinsdag nu om 8 uur naar bed en sta om half vijf op (ja kapot vroeg) en ga dan de krant bezorgen. Zo heb ik woensdag na school (4 uur uit) meer tijd :D. Ik neem nu ook m'n huiswerk mee naar m'n oppaskindjes. M'n vriendin (eigenaar van Plukkie) gaat ook wat aandacht aan Tucker besteden. In de toekomst ga ik denk ik ergens wel een verzorger voor hem zoeken, maar nu is dat erg moeilijk omdat hij niet zo gewend is aan andere mensen.
Mensen zijden ook of ik niet een baan kan zoeken die minder tijd kost, zou wel willen maar ik ben nog maar 13 (bijna 14 :D )

friesiszwart

Re: tijdnood ongeveer wat meer opgelost :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:03

super van je dat je alles zo kan combineren. Je weet waar je het voor doet maar toch knap van je.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:04

Dit had ook gewoon in je topic gekund ;) Want dat topic is nog zeer recent en zo weten de mensen die je daar geholpen hebben, wat je reactie is.

MaritB

Re: tijdnood ongeveer wat meer opgelost :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:12