Show je trailer!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Show je trailer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-16 17:32

Hoihoi,
Omdat ik bezig ben met mijn trailer, zat ik eens te zoeken naar kleuren trailers, handige dingen om veiliger te vervoeren etc en toen kwam ik er dus achter dat er helemaal geen show je trailer topic is. Terwijl dat juist zo handig is om ideeën op te doen.

Dus bij deze :) Wat hebben jullie verder nog voor handigheidjes op/in de trailer?

En foto's natuurlijk :j

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 17:38

Wij hadden een gevlekte 'koeien' trailer, een heel oud ding gekocht via marktplaats maat toch nog 2 jaar wekelijks mee naar de ponyclub geweest. De trailer was ook niet heel ruim dus die is weggegaan toen ik grotere pony kreeg.

Edit: we hebben nu een atec technoline, die is van de buitenkant ook gewoon van hout en we zaten erover na te denken om er weer koeienvlekken op te maken :D

melissapupa

Re: Show je trailer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 17:43

Ik heb een klip aan het kop schot zodat ik het halster op kan hangen als ik het hoofdstel bij mijn paard heb omgedaan, ze kan dan nooit verstrikt raken in het halster. wel zorgen dat het paard zich niet kan verwonden aan de klip!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 17:44

Afbeelding

Deze is van mij. Een rode Hotra Voltaire, ruime 2 paards. Ik heb alleen als extra ponystangen met veiligheids systeem aan de buitenkant laten inbouwen.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 20:05

Ik heb een tweepaards polyester Henra, rood metallic. Met verlaagde stangen voor Willem :)

Afbeelding

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 20:10

poeh, een foto heb ik niet, maar heb een Iforwilliams
Helemaal zwart gewoon, niks bijzonders dus, maar als extraatje heb ik ook een voor uitlaad klep, super handig.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 20:14

Ik heb een tweepaards Sluis met verlaagde voorstangen voor onze Welsh en onze Shet. Als andere extra's heb ik achterin extra waterafvoerbuisjes laten maken, een derde remlicht (boven het zeiltje) laten monteren en extra reflectiestrepen achterop de klep.

xSelina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 20:21

Afbeelding

Dit is niet mijn foto, maar ik heb deze. 2 paard en super ruim! Fijne zadelkamer met uitschuifbare zadelsteunen en aangezien ik vaak op wedstrijd ga is het super handig want ik kan dan waar het 2e paard hoort te staan omkleden. Het tussenschot kan er helemaal uit waardoor ik als het hard regent ook binnen kan opzadelen :j

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 09:40

Gene bijzondere. Een degelijke 1,5-paards Humbaur, donkergroen met witte kap (innmiddels net zo groen als het hout en nodig aan een schoonmaakbeurt toe :o ).

Geen foto van alleen de trailer, dus even de hele combinatie waar ik momenteel mee rij.
Afbeelding

Binnenkant. Na les, dus ietwat vies gemaakt door paardlief :D
Afbeelding

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 09:53

Afbeelding

Ik heb een tweepaards Van der Heijde trailer uit 1977 waar ik 1 ijslander in vervoer. *D Ik ben em nog aan het opknappen. Tot nu toe gedaan: bedrading vervangen, nieuwe banden, oplooprem gangbaar laten maken, achterstang verlaagd, mat op de achterklep vervangen voor rubber (was kokosmat), nieuw neuswiel, voor- en achterkant geschuurd en in de lijnolie gezet. De zijwanden moeten nog, dus hij ziet er nu een beetje vreemd uit. Er zit/zat lak op, maar dat is gaan scheuren en bladderen, waardoor er water onder komt en het hout wordt aangetast. Het is echt een pokkeklus om de lak eraf te krijgen omdat je bijna niet in de groeven kan komen. Daarnaast moet al het metaalwerk ook nog geschuurd en geverfd en hier en daar vervangen.

Afbeelding

Hier nog met kokosmat en de achterstang nog te hoog

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 10:00

Ik volg even. Interessant topic.

Wij hebben een heja 5-sterren trailer.
1.5 paards maar ik denk dat het eerder pony is, Fries past er net in :Y)
Als ik later mn eigen heb dan wil ik een lekkere dikke bockmann trailer O:)

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 10:03

Niet van de hele trailer heb alleen deze foto op mn telefoon dit is een 1,5 paards Afbeelding

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 10:11

Afbeelding

Mijn trailer, een 1,5 paards Westeria trailer. Onwijs fijne trailer en ik vind 'm ook mooi.
Ouders auto er voor... 'de combinatie' :P en mijn paard er in haha.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 10:26

Na tig jaar rond gereden te hebben met een hele oude Ifor Williams waarvan de vloer al aangepast was en de wanden gammel begon te raken, dezelfde nieuw gekocht.

Ik wilde perse een blauwe dus daar moesten we even een stukje voor rijden want in Belgie stond er geen in de buurt en ze zijn in Belgie ook duurder, gewoon nieuwprijs.

Het is dus de grootste 2paards trailer van Ifor Williams en mijn paarden zijn niet groter als 1.56 maar ik hou er van als ze de ruimte hebben.

Voorklep hoefde voor mij niet maar daarbij krijg je de bovenklep en die wilde ik wel hebben.
Heerlijk voor paarden die moeten wachten in de trailer, bovenklep open en ze staan lekker fris en fruitig en kunnen rondkijken.

Ik heb er 2 lange buizen bijgekocht zodat de tussenwand eruit kan en 1 paard de hele trailer heeft om in te staan.

Afbeelding

Afbeelding

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 10:50

Die lange buizen wil ik ook nog regelen. :j Lijkt me erg handig.

Witje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 13:44

Hilary schreef:
Ik heb een tweepaards Sluis met verlaagde voorstangen voor onze Welsh en onze Shet. Als andere extra's heb ik achterin extra waterafvoerbuisjes laten maken, een derde remlicht (boven het zeiltje) laten monteren en extra reflectiestrepen achterop de klep.

Ik ben heel benieuwd hoe je extra waterafvoerbuisjes eruit zien. Klinkt namelijk erg handig :)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 13:54

Ik heb een aluminium 2 paards Bockmann. Met verlaagde voorstangen voor mijn shetlander.
verder geen aanpassingen. Ik vind hem goed zoals hij is. Misschien komen er in de toekomst nog steunen achterop om mijn sulky te vervoeren.

Afbeelding

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 14:01

ik heb geen bijzondere trailer maar na een hoop gezeur wel een sticker erop die ik graag wilde.

Afbeelding
alleen nog even de borststang lager plaatsen....
owja misschien wel handig om gelijk hier te vragen welke hoogte houden jullie daar voor aan?

en de sulky bevestiging zijn we nog even wat extra aan het aanpassen.