Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
future_vet schreef:Idd. Ik denk dat je nog "blij" mag zijn met die behoorlijke oprotpremie

.Ojajoh schreef:ik heb ooit eens begrepen dat als een verzekering vind dat een paard teveel gaat kosten ze deze de verzekering mogen ontzeggen, 1 van de redenen waarom ik dus niet verzekerd heb.
ElineS schreef:Dat verslaat toch het hele punt van een verzekering nemen... Dat doe je juist om onverwachte hoge kosten gedekt te hebben... Lekker dan, betaal je er per maand voor en als er niets gebeurd, innen ze mooi dat geld, en als er wel wat gebeurd gooien ze er je uit als het te duur word. Alleen meer winnen voor de verzekering en de premiebetaler is altijd de verliezer.
ElineS schreef:Dat verslaat toch het hele punt van een verzekering nemen... Dat doe je juist om onverwachte hoge kosten gedekt te hebben... Lekker dan, betaal je er per maand voor en als er niets gebeurd, innen ze mooi dat geld, en als er wel wat gebeurd gooien ze er je uit als het te duur word. Alleen meer winnen voor de verzekering en de premiebetaler is altijd de verliezer.