Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
SusanH schreef:Beste verzekering vind ik nog altijd zelf een potje aanleggen, dus iedere maand een vast bedrag opzij zetten voor onvoorziene kosten. Dan heb je altijd alles in eigen hand.
Denk erom dat verzekeringen er alleen maar op uit zijn om winst te maken.

Mloez schreef:Potje aanleggen doe ik nu dus ook. Geld wat ik uitspraak door lagere dekking gaat aan de kant. Vind het zelf wel fijn om wel iets van de levensbedreigende zaken gedekt te hebben. Operatie loopt hoog op en dat kan altijd eens voorkomen op een moment dat het net niet uitkomt. Vind het zelf fijn daar een paar duizend tot de verzekerde waarde achter de hand te hebben dmv verzekering
Citaat:De dierenarts kon het ook niet zien en heeft hem onderzocht. Een wat de kosten zouden worden wist hij niet omdat er geen onderzoek heeft plaatsgevonden.
Na het onderzoek bleek hij een ontsteking in het kogelgewricht te hebben. Factuurbedrag kreeg ik 2 dagen later. Bleek 780 euro te zijn.
Ibbel schreef:Citaat:De dierenarts kon het ook niet zien en heeft hem onderzocht. Een wat de kosten zouden worden wist hij niet omdat er geen onderzoek heeft plaatsgevonden.
Na het onderzoek bleek hij een ontsteking in het kogelgewricht te hebben. Factuurbedrag kreeg ik 2 dagen later. Bleek 780 euro te zijn.
De DA heeft hem onderzocht (eerste zin). Die weet dus wat die onderzoekskosten zullen zijn. Die had hij kunnen geven. Dat hij daarna niet weet wat de kosten van de behandeling zijn omdat hij vooraf niet weet wat hij gaat vinden, is logisch.
Maar de diagnosekosten had hij je kunnen geven, en daarmee had jij je verzekering kunnen bellen.
En voordat je die kogelontsteking liet behandelen had je weer, ter plekke desnoods, je verzekering moeten (laten) bellen.
Dus ja, twee keer had je vooraf de kosten door kunnen geven. En je DA ook. Dat je verzekering dan zegt, ik keer niet uit snap ik.
En daarom heb ik dus geen verzekering. Heb je ook geen gelazer.
Hillebill schreef:Maar t rare is waarom wordt je geroyeerd met reden misleidend. ??
Als ik mocht bellen had dat gezeur met bierum helemaal niet gehoeven. Na 11 jaar wordt je behandeld als stront. Misleiding belachelijk gewoon