Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
QueenElsbeth schreef:Voor mij was een Sjcam 4000 met Wifi de oplossing. Ik had deze al gekocht voor een actieve vakantie. Het is een soort GoPro. Je mobiel maakt contact met de camera en zo kun je eenvoudig de beelden bekijken. Alleen minder handig als je je mobiel onder het rijden wilt gebruiken natuurlijk..gevaarlijk. Voor 100 euro gekocht.

rina schreef:Sorry geen link, heb die camera al een paar jaar. En ik wilde persee een groot scherm omdat ik vrijwel altijd alleen op pad ben. Zon klein schermpje moet je toch gaan turen wat ze nou precies doen, en als chauffeur moet ik wel mijn kop bij de weg houden
Als je op Ebay Duitsland zoekt op ruckfahrkamera vind je al een hoop. En met funk erbij krijg je alles draadloos.

_Cher schreef:Wij hebben een achteruit rij camera. Staat draadloos in verbinding met het schermpje is echt ideaal!
Ik heb alleen een klein scherm, maar vindt dit niet echt een probleem. Het gaat erom dat ik ongeveer kan zien wat ze doen en dat lukt prima zo. De camera hebben wij aangesloten op de binnenverlichting van de trailer. Zodra je dan de verlichting aan doet werkt de camera ook. Het scherm zit met een zuignap aan het raam, en krijgt stroom via de 12v aansluiting.