Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Kirrr schreef:C rijbewijs is in BE nu ook al minder interessant met de kmheffing.
Auto en trailer is dan beter aangewezen.
Kirrr schreef:Er verschijnen zelfs B rijbewijs paardenwagens met 800kg laadvermogen.
En er zijn nog steeds mensen die ze kopen.
C rijbewijs is in BE nu ook al minder interessant met de kmheffing.
Auto en trailer is dan beter aangewezen.

Moratoetje schreef:Veel paarden worden wel te zwaar geschat ..... ik heb een KWPN-merrie staan van 1.76m en die weegt maar 625kg (gewogen op de kliniek) en dat is toch echt een flink paard. Ik ben het er wel mee eens dat mensen de kop in het zand steken met het laadvermogen van de vrachtwagentjes. Ik heb wel begrepen dat je zo'n 10% overbeladen mag zijn (350kg bij 3500kg), of je dat moet willen is de andere vraag
Ik heb er 1 op het oog met een laadvermogen van 1400kg .... nu nog ff kijken of het financieel haalbaar is.
Moratoetje schreef:Veel paarden worden wel te zwaar geschat ..... ik heb een KWPN-merrie staan van 1.76m en die weegt maar 625kg (gewogen op de kliniek) en dat is toch echt een flink paard. Ik ben het er wel mee eens dat mensen de kop in het zand steken met het laadvermogen van de vrachtwagentjes. Ik heb wel begrepen dat je zo'n 10% overbeladen mag zijn (350kg bij 3500kg), of je dat moet willen is de andere vraag
Ik heb er 1 op het oog met een laadvermogen van 1400kg .... nu nog ff kijken of het financieel haalbaar is.
Crossertje24 schreef:Rex-rolfo wat betekend utfs? Zal als je al zag ben ik nieuw op het forum