Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
koetjuboe schreef:Ja 4 paarden is me teveel.
Ik wil de 2 oudjes aanhouden. En de andere 2 een goed huisje doen.
Marktplaats zie ik liever niet. Ik wil het hele verkoopgebeuren uitbesteden. Ienand die beide in 1 keer komt ophalen. Ik kan de verkoop niet goed aan..
De ruin ligt me ontzettend aan het hart..
bigone schreef:Nu heb je er nog enige invloed op, via een handelaar zijn ze foetsie en zal je je waarschijnlijk altijd af blijven vragen waar ze gebleven zijn. In die zin bestaan er geen goede handelaren.
smurffie schreef:Geen handelaar is te vertrouwen. Handel gaat om geld. Je kunt beter zelf de verantwoordelijkheid nemen om een goed baasje te zoeken.
listiglistje schreef:bigone schreef:Nu heb je er nog enige invloed op, via een handelaar zijn ze foetsie en zal je je waarschijnlijk altijd af blijven vragen waar ze gebleven zijn. In die zin bestaan er geen goede handelaren.
Je hebt genoeg fatsoenlijke handelaren hoor, bij de ondergenoemde mag je gewoon weten waar je paard/pony blijft.
En uit eigen ervaring weet ik dat bij ondergenoemde ze meestal goed terecht komen.
listiglistje schreef:bigone schreef:Nu heb je er nog enige invloed op, via een handelaar zijn ze foetsie en zal je je waarschijnlijk altijd af blijven vragen waar ze gebleven zijn. In die zin bestaan er geen goede handelaren.
Je hebt genoeg fatsoenlijke handelaren hoor, bij de ondergenoemde mag je gewoon weten waar je paard/pony blijft.
En uit eigen ervaring weet ik dat bij ondergenoemde ze meestal goed terecht komen.
koetjuboe schreef:Ja als ik zelf een baasje zoek weet ik waat ze blijven. Maar hoe vaak hoor je dat dat ook verkeerd gaat?
Liefst breng ik ze naar een handelaar die het nieuwe adres doorgeeft. Ik heb eerdere verhalen gehoord dat de oude eigenaar netjes op de hoogte blijft van wat er met het paard gebeurt.
Dat zou ik het liefste zien!