Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sasja0705 schreef:Misschien stom maar even een andere zijstraat : weet jij toevallig hoeveel de oude eigenaren nog te goed hebben van de handelaar? Natuurlijk heb jij helemaal niets te maken met het geschil van hun... maar als het bedrag kleiner is dan een duplicaat van het papier...dan zou ik het proberen om het origineel te krijgen.
genja schreef:Zou het probleem bij de handelaar neerleggen doormiddel van een aangetekende brief dat je voor die en die datum verwacht het papier in je bezit te hebben en dat je anders juridische stappen gaat ondernemen of een duplicaat aanvraagt en de kosten voor hem zijn.
De vorige eigenaars hebben op zich niets met jou te maken en jij niet met hun de handelaar moet zorgen dat dit in orde komt.
WendyLotte schreef:Volgens mij moet je de politie inlichten. Stel dat die oude eigenaren aangifte doen van heling. Dan heb jij dat paard in bezit.
De handelaar heeft iets verkocht wat nog niet helemaal van hem was. Het is niet jou schuld, maar je bent hier wel ongewild een partij in geworden omdat jij het paard gekocht en in het bezit hebt.
Ik denk dat jij jezelf moet indekken en er melding van moet maken. Kunnen ze nooit bij jou aan komen als er moeilijkheden van komen.
WendyLotte schreef:Volgens mij moet je de politie inlichten. Stel dat die oude eigenaren aangifte doen van heling. Dan heb jij dat paard in bezit.
De handelaar heeft iets verkocht wat nog niet helemaal van hem was. Het is niet jou schuld, maar je bent hier wel ongewild een partij in geworden omdat jij het paard gekocht en in het bezit hebt.
Ik denk dat jij jezelf moet indekken en er melding van moet maken. Kunnen ze nooit bij jou aan komen als er moeilijkheden van komen.