Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
s_allisha schreef:Nee ik doe dit met een aantal mensen voor school. We zijn al aangemeld en hebben wel een idee. Je hebt bijvoorbeeld voerscheppen, maar als je 1 schep hebt heb je niet een kg brok of muesli. Dus zul je een schep moeten hebben die ook het aantal kg muesli aangeeft. Dat soort dingetjes. Je hebt bijvoorbeeld voor alles iets waar je het kunt ophangen. Je hebt een zadelsteun droogrekken voor je dekjes, je kunt je hoofdstel ophangen, maar je hebt niks om je peesbeschermers goed te kunnen opbergen.
Dus gewoon waar loop je tegen aan? Wat missen we in de paardenwereld nog wat ontzettend handig zou zijn?
Babootje schreef:Heb altijd een hekel aan om teugels los te moeten halen om martingaal (ringetjes) te bevestigen (voor t springen). Een wat handiger systeem zou fijn zijn.
Andra_S schreef:Mijn tip is om eerst duidelijker te leren formuleren. Je vraag is ongelooflijk vaag, ik begrijp niet wat je wil weten.
Als je een eigen onderneming start, zul je sowieso een bedijfsplan op tafel moeten leggen. Daarin moet je kort en bondig uiteenzetten wat jouw bedrijf gaat doen, hoe je dat gaat doen, hoe je de opstartkosten gaat financieren, wat je omzetverwachting is en waarop je dat baseert, etc. Maar dat plan krijg je niet geschreven als je niet eerst duidelijker leert formuleren.
Maar in ieder geval veel succes gewenst met je zaak!