Trailer binnenverlichting

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kyrseltje

Trailer binnenverlichting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-15 20:37

Oeps, vergeten... De binnen verlichting van onze trailer is stuk. De kabels kunnen niet meer worden aangesloten door een voor mij onbekende reden :7 . Dit was in de zomer uiteraard geen probleem, maar morgen heb ik wedstrijd en zal ik door het donker naar huis moeten. Nu ben ik dus opzoek naar een (tijdelijke) oplossing voor licht in de trailer. Ik heb eventueel een fietslampje die fel licht geeft maar dit vind ik nog erg minimaal. Vooral omdat mijn paard en trailers niet de beste combi zijn en ik bang ben dat hij dit te donker gaat vinden.

Hebben jullie nog ideeën? En dan dus lampen op batterij maar die meer licht geven als zo'n klein (fiets)lampje.

Ibbel

Re: Trailer binnenverlichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 20:48

Volgens mij hebben paarden met twee dingen een probleem: vanuit het licht (overdag dus) een donkere ruimte in moeten, en vanuit het donker een fel verlichte ruimte in moeten.
Ik zou niet weten waarom een paard in het donker ('s avonds dus) een donkere trailer een probleem zou vinden. Het zou zomaar eens kunnen dat jouw paard zomaar doorloopt, omdat de trailer nu voor het eerst juist geen verschil qua licht geeft...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 20:49

Ik heb een led strip op batterijen van Ikea in mn trailer gemonteerd. Geen idee of het op de lange termijn goed gaat werken maar ik wilde ook geen gedoe met kabeltjes meer. Voor die prijs kon ik wel een gokje wagen.

http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/30277134/

Afbeelding

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-15 20:50

Zou kunnen. Al is het natuurlijk op de parkeerplaats wel licht. Hij blijft me sowieso verbazen maar ik wil liever niet morgen daar staan en hem niet meer mee krijgen omdat de trailer donker is.. Snap je punt absoluut maar wil dan wel liever licht achter de hand hebben.

Zo'n led strip lijkt me wel wat. Ikea is beetje ver weg maar zo iets zullen ze vast ook hebben bij de Karwei o.i.d.

Edit: Ik hoor dat mijn moeder toch naar de ikea wilt haha. Het wordt bevestigd met schroeven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:46

Kyrseltje schreef:
Zou kunnen. Al is het natuurlijk op de parkeerplaats wel licht. Hij blijft me sowieso verbazen maar ik wil liever niet morgen daar staan en hem niet meer mee krijgen omdat de trailer donker is.. Snap je punt absoluut maar wil dan wel liever licht achter de hand hebben.

Zo'n led strip lijkt me wel wat. Ikea is beetje ver weg maar zo iets zullen ze vast ook hebben bij de Karwei o.i.d.

Edit: Ik hoor dat mijn moeder toch naar de ikea wilt haha. Het wordt bevestigd met schroeven?

Er zit een kunstof bevestigingsstrip bij waar je hem omheen klikt. Die strip heeft diverse gaatjes dus hoe je hem vast zet kan je zelf weten. Ik heb hem vast gezet met popnagels maar schroeven of bouten zal ook wel gaan.