Hallo, Ik zou graag wat hulp willen bij een reeele prijsschatting van onderstaand paard;
Haflinger merrie met stamboek (niet bizonder. Abel als opa verder vrij onbekend). 9 jaar. 1.40. Zomerexceem. Scheve stand van de voorhoeven. Door goed kappen geen problemen mee. Ingereden maar niet doorgereden. Geen goed stuur en rem. Mak voor klein en grootverkeer. Komt nogal eens tegendraads. Tegen mensen eigenwijs. Niet tegen elk paard vriendelijk.
Ik ben erg benieuwd wat dit paard waard is zonder enotionele toestanden. Wat is jullie mening?
Maximaal 800-1000. Incl toebehoren. Twee gebreken, niet lief naar mens of paard, niet doorgereden maar wel al 9 jaar. Geen bijzondere stamboom. (Mocht je de redenen willen weten )
Voor opkopers is 500 nog teveel vaak. Maar particulier kunnen ze d'r nog wel eens 700/800 euro voor vangen, met goed verkoop praatje zelfs nog wel 1100,-
agee
Geplaatst: 28-09-15 22:25
Ik ga mee met mijn voorgangers: Meer dan de slachtprijs zal die waarschijnlijk niet opbrengen.
Tuigage word niet meegeteld. Daar het tuig voor deze pony al van mijzelf is. Dit heb ik zelf gekocht voor haar. Dus verkoop is eigenlijk zelfs zonder halster