Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Karin_deB schreef:Bedankt voor je uitgebreide reactie Persevero, daar heb ik wat aan!
Aluminium vloer is nog geen harde eis, maar waar ik naar neig doordat ik dan minder bang ben voor verotte vloeren ed. Tenminste dat denk ik.
Een trailer aankoopkeuring lijkt mij ook van toegevoegde waarde toch? Of checken ze daar de bodem ed niet?
2500 is een richtprijs. Mocht blijken dat dit niet voldoende is spaar ik nog wat extra hier bovenop en wacht ik even.
Heb geen haast nl.
Aural schreef:Karin_deB schreef:Bedankt voor je uitgebreide reactie Persevero, daar heb ik wat aan!
Aluminium vloer is nog geen harde eis, maar waar ik naar neig doordat ik dan minder bang ben voor verotte vloeren ed. Tenminste dat denk ik.
Een trailer aankoopkeuring lijkt mij ook van toegevoegde waarde toch? Of checken ze daar de bodem ed niet?
2500 is een richtprijs. Mocht blijken dat dit niet voldoende is spaar ik nog wat extra hier bovenop en wacht ik even.
Heb geen haast nl.
Daar checken ze alles, maar een trailer kan vaak niet zoveel verbergen lijkt mij. Gewoon aansluiten, kijken of alles het doet (verlichting) en de kieren controleren. De rest is al gezegd denk ik...