Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
beatje schreef:Het is irritant dat gebemoei.Maar ik weet dat het per gemeente verschilt en dat onkruid er af halen kan je wel eens min of meer verplicht zijn.Ik weet alleen niet hoe het zit ,met dat hij het laat doen.
Misschien gewoon op tijd met de bosmaaier er bij,je bent toch oud genoeg om het zelf te kunnen?
Hier in de gemeente word ook heel erg gelet op het verspreiden van onkruid.
myk_en_shant schreef:Palen en draad verwijderen en lekker een andere weide huren.
Is denk ik de kortste klap, dit soort types houden niet aan gemaakte afspraken en zullen ten alle tijden blijven bemoeien met het land.
Om ergere frustraties te voorkomen en dat het echt escaleerd, zou ik persoonlijk weggaan.
Kirrr schreef:Wij hebben gewoon een getypt ding waar eigenlijk alleen maar adres en huurprijs in staat, ohja en termijn. Verder helemaal niks over onderhoud of afspraken. Maar dat gaat goed. Huren ze nu al 3jaar.
De andere weide, daar staat helemaal niks van op papier.
.
Waves schreef:Waarom betaal je nu al 2 maanden de huur niet? Wat wil je daarmee bereiken? Of bedoel je dat je die factuur van 100,- niet betaald?
Dat mag niet hoor, wat er ook speelt, jij moet gewoon je betalingsverplichting nakomen. Dat is in Nederland zo en ik kan me niet voorstellen dat het in Belgie anders is! Als het je niet bevalt dan moet je naar de rechter.
Waves schreef:Kirrr schreef:Wij hebben gewoon een getypt ding waar eigenlijk alleen maar adres en huurprijs in staat, ohja en termijn. Verder helemaal niks over onderhoud of afspraken. Maar dat gaat goed. Huren ze nu al 3jaar.
De andere weide, daar staat helemaal niks van op papier.
.
Als er handtekeningen van beide partijen opstaan is dat voldoende, wat jij hebt is gewoon een rechtsgeldig contract.