Nu ga ik over een half jaar 3 maanden stage lopen ergens anders in Nederland en mogen mijn paardjes mee. Dat betekend dat Jack dus echt moet leren trailer laden, nu wilde een clubgenootje mij helpen met trailer laden omdat ik dit gewoon liever niet alleen doe.
Na veel geduld en koekjes stond Jack in de trailer samen met Martje mijn andere pony. We waren toen ongeveer al een uur of misschien 2 bezig. Toen zij mijn clubgenoot tegen haar dochter dat ze wel heel voorzichtig de achterste stang dicht kon doen. Toen ze dat deed ging Jack compleet uit zijn plaat en duwde zo hard tegen de stang dat deze verboog en niet meer los ging. Hij is daarna zo hard gaan duwen dat hij onder de stang door is gegaan en buiten stond.... Jack zijn rug is op het moment erg gevoelig we hebben hem direkt gekoeld en ik ga morgen kijken hoe het met zijn rug gaat. Maar ik denk dat ik daar wel een osteopaat naar moet gaan laten kijken
. Tevens had hij de trailer zo gesloopt dat Martje vast zat die stang wilde ook niet meer los, dat duurde nog wel eventjes voor zij vrij was. Nu is dat een Fjord en is ze super calm maar ook dat vond ik eigenlijk dood eng.
Ik ben bang dat ik Jack nooit van dit probleem af zou kunnen helpen, heeft er hier iemand ervaring met extreme laad problemen? En hoe hebben jullie dit opgelost? Ik ga hier niet meer mee aan de slag tot er echt iemand bij is met verstand van trailer laden. Wie kunnen jullie mij hiervoor aanraden?
Doet alles op een super rustige en respectvolle manier en krijgt heel veel voor elkaar.