Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en tja qua prijs verschilt het nogal. 
xLisaa schreef:Wij zitten eraan te denken om mijn paard (voorlopig) te verhuren. Mijn ouders wilden eigenlijk mijn paard gaan verkopen, omdat ik een nieuw paard heb en geen tijd heb om twee paarden te doen. Maar nu zei een vriendin van mij dat ze hem wel graag zou willen huren (zij kan het niet opbrengen om hem te kopen). Nu weten wij niet zo goed wat we voor de huur kunnen vragen. Het paard staat bij ons thuis en daar blijft hij ook staan. Voer en zaagsel zal bij de prijs inzitten en ze kan mijn zadel, onze trailer e.d. gebruiken. Kosten voor de hoefsmid en DA zijn we nog niet over uit. Kosten voor evt. lessen, wedstrijden e.d. zijn voor haarzelf. Zij wil hem 7 dagen per week gaan huren en mag er alles meedoen. We weten nog niet voor hoelang de huur zal zijn, maar eventueel willen wij hem over een jaar of twee dan alsnog verkopen. Het paard is een elfjarige ruin en loopt op dit moment Z1 dressuur. Wat zouden jullie voor de huur vragen?

.
. Mondelinge afspraken zijn prachtig, tot jullie het oneens zijn.