Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
KoudbloedKim schreef:Ja, het gaat inderdaad om schade die je pony veroorzaakt, niet om letsel aan je paard of operaties.
Maar ik ken maar weinig mensen die hun paard verzekeren, tenzij het dier bijvoorbeeld een in geld waardevol sportpaard is.
maar nee, het is nou geen ZZ/internationaal paard, dus daar spreken we niet van. Ik zal zo eens aan mijn ouders vragen of hij onder de verzekering valt, en dit ook gemeld is. KoudbloedKim schreef:Ja, het gaat inderdaad om schade die je pony veroorzaakt, niet om letsel aan je paard of operaties.
Maar ik ken maar weinig mensen die hun paard verzekeren, tenzij het dier bijvoorbeeld een in geld waardevol sportpaard is.
mijne is verzekerd ivm eventuele medische kosten. Heb heus wel een potje maar bijvoorbeeld vorig jaar heeft hij een peesblessure gehad en dat heeft zo rond de 2000,- gekost. Als het je dan nog 'maar' 500,- kost (oké en de premie die je maandelijks betaald), scheelt het toch in ene keer aardig
en ja maandelijks premie, maar dat hoort bij mij dan toch onder 'vaste lasten' om het zo maar te zeggen