Bodem paardenwagen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binks

Bodem paardenwagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 15:24

Hoi, ik heb onlangs een tweedehands paardenwagen gekocht met een alluminium bodem! Bovenop die alluminium bodem lag een houten plaat ter versteviging en daarover rubberen matten. Nu was de houten plaat niet helemaal netjes meer dus deze wil ik graag vervangen.

Ik wil dus graag een extra versteviging plaatsen door de houten plaat en ruberen antislip matten daarover heen voor de paarden. Nu heb ik een offerte opgevraagd maar schrok enorm van de prijs. Heeft iemand hier ervaring mee en aan wat voor kosten ik dan kan denken?

Daarnaast wil ik ook nieuwe veiligheidsborstangen in de wagen plaatsten, veiligheid voorop alles uiteraard! Weet iemand misschien een adresje waar ik deze kan halen? Op internet kon ik niks vinden.

Alvast bedankt!!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 07:04

Waarom ligt er een houten plaat op die alu bodem??
Aluminium vindt urine helemaal geweldig, NOT. Ik zou dus eerst eens kritisch naar die alu vloer kijken.

Hoe was die offerte opgebouwd? materiaal, uurloon en zo........

SMGL

Re: Bodem paardenwagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 08:43

Pas inderdaad op met die alu bodem en urine. Overigens zou ik die houten planken achter wegen laten, en gaan voor passende leren matten. Deze ook na gebruik even omhoog zetten voor het luchten.