Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

StalNollie schreef:ik zou waar oorspronkelijk jullie erfgrens en dan 50 cm terug wat betonnen palen plaatsen, en wat lagere die bijna niet te zien zijn. dan rijd hij zijn tractor maar kapot pech voor hem
StalNollie schreef:hoezo een dom praat? de boer in kwestie heeft dom praat hij vernielt iets van een ander al jaren op rij en doet niks met het commentaar daarbij
een haag plaatsen? ieder jaar 2 keer snoeien nee dat zou ik niet zien zitten,
)
kip1709 schreef:Heel erg bedankt voor alle reacties, heb even wat te lezen!
Heb inmiddels het kadaster gesproken en ook wat tips gekregen. Zij wist mij ook te vertellen dat ik met hekwerk niet van de grens hoef af te wijken.
Ik moest wel lachen om alle 'wraak acties' geloof me, ik heb de meest uiteenlopende snode plannetjes bedacht om hem een hak te zetten, maar uiteindelijk heb ik levende beestjes rond lopen en als hij kwaad wil trek ik altijd aan het kortste eind en dat is het me niet waard! Dus dan maar via de correcte weg en hopen zonder al teveel woorden toch voor elkaar krijgen dat hij niet meer bij mn hek kan komen!
Bedankt voor het meedenken in ieder geval!
Als dit al zeven jaar mis gaat zou ik toch wat strengere maatregelen ondernemen. Ik hoop dat je boodschap snel duidelijk word want elke keer je hekwerk vervangen is ook geen doen natuurlijk.