Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Kimonoo schreef:Vreemde situatie. Hoe kan een cap nou weer in de weg liggen.. Heb je aan haar laten weten wat je hier van vind? ik zou een vergoeding eisen.
Kimonoo schreef:Helemaal mee eens. Ik heb hier in huis dingen van vriendinnen rond slingeren die er misschien al wel jaren liggen. Snap niet dat iemand daar last van kan hebben. Lijkt er een beetje op alsof ze boos/teleurgesteld is dat je bent gestopt.
0000 schreef:Eens met cioccolato. En ook al is het niet veel of groot, het is echt gruwelijk irritant als mensen denken dat jouw stal prima als opslagruimte kan fungeren. Iemand bepaalt nog altijd zelf of iets bij haar wel of niet in de weg ligt.
28894 schreef:Nogmaals als je alleen reageert om mij af te kraken vind ik dat erg vervelend. Ik ken en begrijp MIJN fouten. Maar ik heb het nu eenmaal zo gedaan en nu is dit de situatie dus zoek ik een oplossing.
0000 schreef:Eens met cioccolato. En ook al is het niet veel of groot, het is echt gruwelijk irritant als mensen denken dat jouw stal prima als opslagruimte kan fungeren. Iemand bepaalt nog altijd zelf of iets bij haar wel of niet in de weg ligt.
28894 schreef:Nogmaals als je alleen reageert om mij af te kraken vind ik dat erg vervelend. Ik ken en begrijp MIJN fouten. Maar ik heb het nu eenmaal zo gedaan en nu is dit de situatie dus zoek ik een oplossing.
. Als ik naar mijn eigen situatie kijk is het verdraaide lastig een keer wat af te spreken met mijn zus, zij werkt onregelmatig en ik ook. Soms zien we elkaar gewoon maanden niet omdat we niet allebei op hetzelfde moment tijd hebben, terwijl we allebei heel erg graag willen.