Met mijn 1 jarige shih-tsu hondje en natuurlijk wil ik mijn paard meenemen.
Ik wordt bedrijfsleider van een hele leuke stal, geven lessen aan jong&oud, zelfs mensen met een beperking zijn welkom. We hebben sportpaarden, pensionpaarden en paarden in training staan voor klanten. Zomers hebben we ponykampen dus erg veel afwisseling! Ik vertrek rond 15 juli met mijn hond Baila, en de planning is dat Dros midden Augustus komt.
Ze komt vanaf mijn vertrek tot dat zij op transport gaat bij een goede vriendin van mij te staan die ervaring heeft met paarden op transport zetten en de eventuele voorbereidingen. Maar ik ben op zoek naar meer bokkers die deze sprong hebben gemaakt.
Wat waren jullie kwijt qua dierenarts kosten en transport? Van welk transport bedrijf heb je gebruik gemaakt?
Zijn er tips en tricks om het makkelijker te maken voor het paard?
Ze is gelukkig wel gewend om lang op de vrachtwagen te staan dus dat wordt niet zo'n probleem denk ik
Heb al wat transport bedrijven gemaild voor een prijsopgave. Het enige waar ik nu tegen aanloop is; Hoe krijg ik al mijn (paarden) spullen daar? Ik heb gevraagd of die ook mee kunnen met het paard, maar wat als dat niet kan?
Zijn er meer dingen waar ik aan moet denken?
Brand los!

Daarna zou het een kwestie zijn van een baan vinden in het voortgezet onderwijs daar, maar mijn vriend is dan nog bezig met zijn master en die zou eigenlijk wel mee moeten. 
Ben al een tijdje aan het zoeken.