Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Cayenne schreef:Ga nog eens met ze praten? Ik vind het nu nog te vroeg in het proces om te zeggen dat je bent opgelicht..
Je paard vond hem respectloos? Heeft ie je dat verteld?
. Zeer ongeloofwaardig en die man hoef ik niet meer te hebben voor een zadel of aanpassen van een zadel. Peelie schreef:Ik heb ook zeer slechte ervaringen met John Kool. Hij is op een gegeven moment (nadat hij de boom van mn zadel 2 cm versmald had) nog wel 5 keer langs geweest, omdat het niet goed paste. De zadelmaker bij wie ik het zadel had gekocht was er mee gestopt en John nam alles over. John werkt alleen goed als je een nieuw zadel koopt bij hem, maar je moet zeker niet vragen om opvullen, dat is vragen om problemen.
Ik zou lekker naar de countrymill gaan en daar om herman of arno vragen en een ander zadel laten aanmeten (als deze niet meer pas te maken is). Ze zijn zeer kundig en denken heel erg met je mee. Daarbij hebben ze voor bijna ieder buget wel een zadel liggen en een ruim aanbod van meer dat 400 zadels, dus er is zat te kiezen.
Van oplichting vind ik trouwens dat er nog niet echt gesproken mag worden.
Artimes schreef:Ik voelde mij overigens ook wel opgelicht, meer dan 2000 euro uitgeven en dan een jaar lang alleen maar gedoe...