Ik heb via marktplaats twee Anky dekjes gekocht. Na ontvangst bleek dat ze vies waren en niet gewassen. Dit kan gebeuren. Het ene dekje was prima in orde. Maar helaas, het andere dekje blijkt een gat te hebben van ongeveer 3cm breed en het lijkt nog verder uit te gaan scheuren. Daarnaast zitten er rare blauwe, donkere vlekken op de andere kant. Het lijkt wel inkt.
Ik heb direct de verkoper gemaild dat ik hier niet blij mee ben en dat de dekjes verkocht zijn als 'netjes'. Helaas krijg ik geen reactie. Wat kan ik doen? Eigenlijk wil ik iets van mijn geld terug.
Dat is inderdaad zonde van je geld, heb je de foto nog van dat dekje waar nu een gat in zit? Dan heb je bewijs dat er op de foto geen gat zat, en dan hoor je eigenlijk je geld terug te krijgen!
Succes
Mariett
Blogger
Geplaatst: 24-02-15 08:46
Even contact op nemen met marktplaats? Heeft ze nog andere advertenties? Kan je misschien het telefoonnummer vandaan halen en even bellen.
Romeo2007
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-15 08:46
De fotos zijn verwijderd van marktplaats. Niet terug te vinden dus.
Ik heb haar nu een berichtje gestuurd dat ik graag 10 euro terug wil ontvangen. Mocht zij dit niet willen doen, dan maak ik een melding bij marktplaats betreft het ondeugdelijk aanbieden van producten.
Inderdaad jammer dat het tegenwoordig zo moet gaan. Ik verwacht ook geen geld terug te krijgen, maar ik hoop toch dat deze persoon de volgende keer dat zij wat verkoopt er 2 keer overnadenkt voordat zij kapotte spullen opstuuirt.
Zo irritant dit soort mensen. Vind het zelf al vervelend om iets op te sturen waarvan ik gemeld heb dat het niet helemaal netjes meer is. Maar gewoon even melden bij MP
Ik ben er zo eens bij geweest voor 80 euro, iets gekocht dat nooit toegekomen was. Zelf klacht indienen bij de politie ging niet omdat ik een aangetekend schrijven moest sturen naar het adres -wat niet eens correct was-...
Hierom laat ik niet gauw meer iets via marktplaats versturen.. Ik ga t zelf wel halen als ik iets nodig heb.. Als t te ver is, is t jammer.. Maar dan is er ook geen gezeik..
Ben er zelf helaas ook al mee belazerd..
gerpiegorp
Geplaatst: 24-02-15 21:52
Marktplaats vind ik gewoon niet betrouwbaar... Het liefst ga ik gewoon zelf kijken/ophalen en daar beslissen of ik het wel of niet koop. Ik kan me gewoon zo ergeren aan dat soort mensen. Vorig jaar moest ik een grafische rekenmachine kopen voor school. 120 euro is wel duur voor iets wat ik 2 jaar gebruik. Vader van een vriendin van mij zei dat op marktplaats diezelfde rekenmachines vele malen goedkoper zijn (zij deden het ook), 50 maar, dat laat ik niet liggen natuurlijk Ik kreeg na een week mijn rekenmachine, helemaal compleet met usb en alles. En zij? Niks. Opgelicht. Die mensen zijn niet meer te bereiken.... Helaas..
Het enige wat je kunt doen is het melden bij marktplaats.. Het geld krijg je denk ik niet meer terug (helaas). Volgende keer duidelijke foto's vragen en evt. Gewoon daarheen gaan. Succes verder!