Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
viefo schreef:Het tenaamstellingsbewijs heb je niet nodig bij het overschrijven. Je heb het overschrijvingsbewijs nodig!! Ofwel het vroegere deel III.

Amyd schreef:Dank je voor jullie reacties. Ik denk dat ik morgen het RDW maar ga bellen voor een oplossing.
Voor zover ik weet heeft mijn schoonvader ook geen postadres, dus het adres eerst wijzigingen gaat hem ook niet worden.
Leprycorn schreef:Maar zal nog wel een hoop gedoe worden bij de RDW ben ik bang voor
Ze zijn niet zo bekend om het wat doen voor een ander. Protocol op protocol.
(wij wachten al een half jaar op een kentekenbewijs van een nieuwe auto. Kenteken bestaat nog niet als je het intypt bij de RDW site, maar de auto heeft toch echt dat kenteken!!!) RDW snapt dat niet echt...
Hopelijk lukt het je!
Splinterz schreef:Leprycorn schreef:Maar zal nog wel een hoop gedoe worden bij de RDW ben ik bang voor
Ze zijn niet zo bekend om het wat doen voor een ander. Protocol op protocol.
(wij wachten al een half jaar op een kentekenbewijs van een nieuwe auto. Kenteken bestaat nog niet als je het intypt bij de RDW site, maar de auto heeft toch echt dat kenteken!!!) RDW snapt dat niet echt...
Hopelijk lukt het je!
Niet om het 1 of ander maar de reden waarom een kenteken niet bekend is op internet is omdat importeurs makkelijker auto's met kenteken verkopen en deze alvast aanvragen. Daarna moet er nog 1 en ander gebeuren en uit ervaring is het vaak ook laksheid vd importeur.
Ook is het zo dat de rdw protocollen volgt omdat anders iedere idioot gegevens kan wijzigen/aanvragen van een ander. Autogegevens bevatten info om een auto op naam te zetten en daarom wil rdw de gegevens naar de juiste persoon sturen.
Ts, succes!
Hier is de RDW wel echt de schuldige maar ze zien het nog niet. Ze zeggen elke keer dat het kenteken bij de post zit, maar nee.Essxan schreef:viefo schreef:Het tenaamstellingsbewijs heb je niet nodig bij het overschrijven. Je heb het overschrijvingsbewijs nodig!! Ofwel het vroegere deel III.
Klopt niet, het tenaamstellingenbewijs moet er ook bij zitten, alleen het technische gedeelte heb je met overschrijven niet nodig.
Op het postkantoor wordt het tenaamstellingenbewijs namelijk ongeldig gemaakt.
(van mijn kant af hoor!)
viefo schreef:Het tenaamstellingsbewijs heb je niet nodig bij het overschrijven. Je heb het overschrijvingsbewijs nodig!! Ofwel het vroegere deel III.
.
Amyd schreef:@ leprycorn. Ik heb dat inderdaad al geprobeerd bij het postkantoor, zelf met mn schoonvader erbij, maar ze zijn helaas te eerlijk.
Is er geen bokker die op een postkantoor werkt?
want laten we eerlijk zijn als ze iedereen maar op hun mooie blauwe ogen gaan geloven dan word het ook een zootje.