Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Sourire schreef:Eerste wat in me opkomt; En als je nou geen geld aan je verzorgsters meer vraagt? Vallen die gevallen dan wel onder WA ivm niet langer bedrijfsmatig handelen. Wellicht het overwegen waard, of is dit te makkelijk gedacht? Of je vraagt die vijf euro niet voor de verzekering maar voor andere kosten..
Citaat:Een aansprakelijkheidsverzekering voor particulieren dekt de schade die jij of een andere meeverzekerde onverhoopt toebrengt aan iemand anders of aan de bezittingen van iemand anders. Dit kan gaan om materiële of immateriële schade.
Rowenah schreef:Contant dat wel ben denk ik te eerlijk. Maar ben wel benieuwd idd naar wat ravellie zegt. Hoe zit dit juridisch? En wat is verstandig?

manumol schreef:Ik heb ook een bijrijder gehad die van mijn haflinger was gevallen, in het duin. Ze was opgehaald met de ambulance en op de eerste hulp afgezet. Die kosten werden op mij verhaald omdat het mijn paard is.
Als ze de vragenlijst van haar ziektekostenverzekering zo had ingevuld dat het haar eigen paard was, was er niets aan de hand geweest en was het gewoon door haar eigen ziektekosten verzekering vergoed.
Slina schreef:manumol schreef:Ik heb ook een bijrijder gehad die van mijn haflinger was gevallen, in het duin. Ze was opgehaald met de ambulance en op de eerste hulp afgezet. Die kosten werden op mij verhaald omdat het mijn paard is.
Als ze de vragenlijst van haar ziektekostenverzekering zo had ingevuld dat het haar eigen paard was, was er niets aan de hand geweest en was het gewoon door haar eigen ziektekosten verzekering vergoed.
Ik hou niet zo van liegen
manumol schreef:ik zeg toch niet dat ze dat had moeten doen..... maar het is alleen op die manier zo in te dekken....
Er is geen verzekering waar je je extra voor kunt verzekeren, dat ziektekosten gedekt zijn voor je bijrijder.
Mijn verzekering heeft alles uitgezocht en betaald. Merk je verder niets van.