Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Babootje schreef:Als je een allrounder wil vallen Friezen in ieder geval al af.![]()
![]()
![]()
Denk dat je toch bij de kwpn-er uit komt. Kijk je naar een spring gefokte kwpn-er die ook een beetje aardig kan bewegen, zou je al een leuke allrounder kunnen hebben.
De typisch dressuur gefokte paarden zijn in het algemeen geen springers, alhoewel er ook wel uitzonderingen bij zitten. Als je rondkijkt op sporthorses.nl kun je de zoekfunctie ook toespitsen op allrounder, maar daar zou ik niet uitsluitend naar kijken.
friesiszwart schreef:Babootje schreef:Als je een allrounder wil vallen Friezen in ieder geval al af.![]()
![]()
![]()
Denk dat je toch bij de kwpn-er uit komt. Kijk je naar een spring gefokte kwpn-er die ook een beetje aardig kan bewegen, zou je al een leuke allrounder kunnen hebben.
De typisch dressuur gefokte paarden zijn in het algemeen geen springers, alhoewel er ook wel uitzonderingen bij zitten. Als je rondkijkt op sporthorses.nl kun je de zoekfunctie ook toespitsen op allrounder, maar daar zou ik niet uitsluitend naar kijken.
Babootje,
Friezen zijn allrounders !!! dressuur / recreatie / mennen / springen / trec etc etc Ze kunnen het allemaal.
friesiszwart schreef:Flevolander:
Ik ken(de) verschillende friese paarden die het leuk vinden om te springen.
friesiszwart schreef:Flevolander:
Ik ken(de) verschillende friese paarden die het leuk vinden om te springen.