zadelkamer in de trailer maken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Niene87

zadelkamer in de trailer maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 13:29

Er zijn al meer topics over maar is allemaal oud en de foto's werken niet meer...

Ik heb een 2paards trailer zonder zadel kast omdat ik als ik op cc ga vaak man en honden mee heb is de auto vaak vol graag zou ik dus mn zadel in de trailer kwijt kunnen.

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die dit zelf hebben gemaakt en hoe ze dit dan hebben gemaakt (liefst met foto) *D

Wij hadden hiervoor een 1,5 paards daarin had ik het ook gemaakt maar die manier werkt helaas niet in mn 2paards.

Ik zou graag bijv iets aan de deur maken zodat ik wel voor er in en eruit kan.

kaatjeJ

Re: zadelkamer in de trailer maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 19:28

Ga je maar met 1 paard op pad met je 2-paardstrailer? Dan kun je heel eenvoudig een zadelkast op wielen maken, die je dan naast het zijschot zet in het deel waar normaal het 2e paard zou staan. je kunt de zadelkast dan vastmaken aan de voorstang of tussenschot. Als je dan een keer toch met twee paarden op pad wil, kun je de zadelkast er ook weer makkelijk uit halen.

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-15 19:56

Das een goed idee :) Alleen wil ik het ook kwijt kunnen als ik wel met 2 paarden op pad ben..

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 22:04

Kan je dan een kastje op wielen maken die in de punt van de trailer gezet kan worden?
Kennissen hebben een zadelkamer aan de deur van hun 2 paardstrailer. (Zo'n standaard kunstof ding)Kan je wat minder in kwijt dan degen die in de punt zitten maar wel makkelijk te bevestigen als die maat ook bij jou trailer past . Dat zou je bij de dealer kunnen vragen.
Zij hebben een ifor williams...

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-15 22:52

de dealer van mijn trailer bestaat niet meer..
heb een lesscher

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 13:00

Dan ga je toch naar een andere trailer dealer?
Zo mobiele zadelkast op wieltjes die je in de punt van je trailer kan rijden lijk mij erg handig. Of je informeert bij je dealer of ze extra deurtje kunnen maken in je trailer zodat je die kunt gebruiken voor je zadelkast.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:32

Die Iforwilliams zijn erg handig.Die kunnen in de meeste trailers wel staan.
Je hebt er ook die je aan de buitenkant van je trailer kunt bevestigen.
Aan de voorkant zitten die dan.
Zelf iets in elkaar timmeren kan natuurlijk altijd.
Let wel op dat er flink gestolen kan worden op cc en dat je beter je zadel in de auto kan hebben ivm verzekering.