Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
secricible schreef:Naar mijn idee meest er echt een hele hoop informatie in dit verhaal.... Een hele hoop niet logische opvolgingen achter elkaar..
zo kan ik er iig geen touw aan vast knopen...FuegoJoy schreef:k was al bang voor zulke reacties , jekan ook een pb sturen voor meer info en niet meteen oordelen of wat gaan roepen , ik vroeg om een hart onder de riem , niet om zulke reacties
ik ben al lang nietmeer actief op bokt vanwege dit soort reacties , en zal ook meteen weer vertrekken , de mensen die mij kennen weten hoe het zit , en wat de achtergronden zijn ,
de groeten
FuegoJoy schreef:k was al bang voor zulke reacties , jekan ook een pb sturen voor meer info en niet meteen oordelen of wat gaan roepen , ik vroeg om een hart onder de riem , niet om zulke reacties
ik ben al lang nietmeer actief op bokt vanwege dit soort reacties , en zal ook meteen weer vertrekken , de mensen die mij kennen weten hoe het zit , en wat de achtergronden zijn ,
de groeten
FuegoJoy schreef:k was al bang voor zulke reacties , jekan ook een pb sturen voor meer info en niet meteen oordelen of wat gaan roepen , ik vroeg om een hart onder de riem , niet om zulke reacties
de groeten
vreemde reactie van je...welke zulke reacties?