Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eerlijk gezegd geen idee hoeveel lessen ik precies heb gehad, want dat hield ik niet bij. Bij mij werd gewoon na de proefles advies gegeven welk pakket je het beste kon nemen. Pakket is wel goedkoper dan losse lessen, toen ik reed waren de lessen nog 42 euro per les.. Tegenwoordig 48 euro
Hij heeft toen wel de beste uitgekozen die hier in de buurt was. Niet jezelf overschatten en denken: met een klein pakket red ik het wel.. gemiddelde ligt vrij hoog heb ik gehoord. PB anders bokker Polly, zij is instructrice. JoyCiej007 schreef:Ik weet dat het afgezaagd klinkt, maar kijk écht niet alleen naar de kosten. Als jij goed les krijgt, dan kan een les wel wat meer kosten, maar bespaar je vaak alsnog op het aantal lessen.
Mijn ouders zijn beide rij-instructeur (ook voor motor/vrachtwagen etc.) en komen met regelmaat leerlingen tegen van andere rijscholen hier uit de buurt die heel slecht staan aangeschreven. Die hebben dan soms wel 2x examen gedaan, komen dan bij hen in de auto te lessen en dan blijkt ineens dat ze belangrijke dingen helemaal niet of heel verkeerd hebben aangeleerd.
. Ik ben wel in 1 keer geslaagd voor mijn praktijkexamen. Voor mijn examen had ik nog een soort van les. Dat was gewoon om alles nog 1 keer door te nemen. Ik vond dit erg fijnAmburtjoz schreef:[MWS] Autorijexamen, zenuwachtig
Hier zitten veel bokkers die bezig zijn met hun rijbewijs en/of al hebben