ik heb al meerdere topics doorgelezen en nog zijn de meningen zo divers dat ik blijf twijfelen. Waar ik benieuwd naar ben is wat nou de typische dingen zijn waarbij mensen in de steek gelaten worden door de verzekering. Ik lees niet hele specifieke verhalen. Wat voor dingen kan de verzekering ineens bij zeggen, het wordt niet betaald. De meeste dingen moeten toch al vast liggen?
Uiteindelijk is het gewoon een kwestie van geluk of pech hebben lijkt mij. Een koliekoperatie kan al duizenden euros kosten, dan is je potje toch ook gewoon op? Tenminste, mijn potje
Aan de andere kant, mijn paard heeft in haar hele leven alleen een keer een onschuldige schimmel in haar hoef gehad (ken beide vorig eigenaressen) en is ondertussen al 11. Ons andere paard heeft ook nog nooit iets gehad, maar heeft nu mogelijk maanblindheid waar je natuurlijk niet blij mee bent. Als dit het geval is zal het ook nog veel gaan kosten en vraag ik me af of we beter af waren geweest met een verzekering. Dat is ook de reden dat ik weer opnieuw twijfel.
Eigen meningen heb ik genoeg gelezen en dat is letterlijk het ene woord tegen het andere, ik ben vooral benieuwd naar specifieke verhalen van grote bedragen die wel verzekerd werden of juist niet verzekerd werden.
alvast bedankt!