Recent stuurde ik een aantal declaraties op (helaas moet ik dat nu zelf doen, sinds ze zonder overleg de samenwerking met de meeste dierenartsen, waaronder de mijne, hebben gestopt). Omdat ik bijna nooit wat declareer heb ik op de website gekeken hoe dat moest. Er werd vermeld dat tot februari de declaraties in behandeling werden genomen. Mooi, ik was dus ruim op tijd. Voor de behandeling van de aquatrainer had ik tot drie keer overleg gehad met de maatschappij, dus ook dat moest allemaal in orde zijn.
Tot mijn stomme verbazing werd het meeste niet vergoed, want voor de ene factuur zou ik te laat zijn. Declaraties moesten binnen twee maanden ingediend worden
En voor de andere factuur had ik vooraf moeten overleggen. Uit 'coulance' is er een klein deel van de rekening vergoed.Uiteraard ben ik direct in de pen / mail geklommen. Nu heb ik dus de reactie ontvangen dat ik ruim een jaar geleden een brief zou hebben ontvangen over de termijn van declareren. Ik open de website en de hele pagina over het declareren, die er een week geleden nog op stond, is verdwenen.
En over de factuur van de aquatraining wordt nu niet meer gezegd dat het vooroverleg ontbrak, maar dat de behandeling revalidatie betreft die niet wordt vergoed. En dat terwijl ik voor dat paard een uitgebreide verzekering had afgesloten waarbij in de voorwaarden stond dat vijf maal per jaar aquatraining werd vergoed.
Al dertien jaar verzeker ik mijn paarden bij Bierum, altijd keurig mijn premie betaald (die alles bij elkaar niet weinig is) en gelukkig nooit veel hoeven declareren. Ik ben woedend.
Wie heeft tips wat nu te doen? Zijn er nog meer Bokkers met dit soort ervaringen bij Bierum?

er zijn sinds vorig jaar november best veel dingen veranderd.
sorry hoor maar ik probeer je verhaal nergens te ontkrachten en geef ook steeds aan als je bewijs heb dan kan je daar rechtsmatig gezien vast wat mee of lees je hier nou steeds overheen