De zijwanden hadden al wat plekken en het deurtje aan de voorzijde was ook al aan alle kanten provisorisch gerepareerd. hierdoor is hij gaan lekken en was de bodem aan de voorzijde aan zijn rottings-proces begonnen.
Nu mijn nieuwe paardje er op loopt alsof het zijn stal is, ben ik toch maar begonnen hem op te knappen.
Dus met pijn en moeite de trailer bij me moeder achterthuis geparkeerd
Dit is hem dan, beetje vies enzo maar op zich ziet hij er wel redelijk uit.

als eerste de kap eraf, pff wat een onhandig ding is dat. en wanneer hij loskomt is het zo wiebelig als maar kan. ik was echt even bang dat hij ons kapot zou vallen maar gelukkig kunnen ze toch meer hebben dan eerst leek

de binnenkant, beetje ouderwets toch wel. zoals je kan zien heeft het deurtje het vrij snel begeven

vervolgens alle platen eraf en de bodem eruit. de bodem hebben we in stukken gezaagd die was echt enorm zwaar met de gietvloer erop. frame is helemaal nagekeken, daar waar nodig weer beschermd, en afgewerkt

alle wandjes op maat gemaakt en alle kopse kanten behandelt
eerste wandjes er weer op, en afgekit

kapje d'r weer op

lijst er weer om, en helemaal afgekit

de remkabels waren met lusjes nog extra opgehangen aan de bodem. ik wil hier zo min mogelijk in boren of wat dan ook dus wat extra railtjes gemaakt, zelfde geld voor de ophanging voor de verdeling van de verlichting. (hier ook maar even een kapje omheen gedaan. klemmen enzo zagen er prima uit verlichting werk goed dus niets aan gedaan. alleen 1 snoetje vervangen)

beetje maffe constructie maar de bodem is op maat gezaagd en de kopse kanten zijn behandelt. hij wordt hier beschermd tegen de regen

en hier ligt hij erin, ook nog extra afgekit

het eerste deurtje bijna klaar

en gisteren is de achterklep erop gekomen, kentekenplaat en verlichting ga ik toch nog ff iets anders doen.

ik moet nu nog een deurtje, maar wacht nog op de juiste omlijsting. als dat klaar is dan gaat hij terug naar stal en zet ik de spatborden en zij-reflectoren erop. dan is de buitenkant zo goed als af. tussenschot en de rest aan de binnenzijde ben ik nu materiaal voor aan het uitzoeken voor de beste prijs.