Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), beenwerk en wat al niet).Janneke2 schreef:.....en vergeet vooral het voorwerk niet, "wat er achter zit, dat het zo heftig voor hem is".
Ik bedacht me ook nog: sommige paarden worden dus net zoals wij misselijk van 'vervoerd worden'. Dat kan hij lastig zeggen, maar je kunt met pepermunt experimenteren. (Geef het hem een paar keer in een neutrale situatie, zodat hij het kent. En geef het hem iedere keer als de trailer aan de orde is.)(En: belangrijk: zet hier IEDERE gedachte over dit is een lekker hapje als beloning uit je hoofd!! Beschouw het als medicijn. )
Floorschell schreef:Ik haalde hem van de paddock. Ben met hem de wagen opgelopen. Laatste stapje heeft hij een klein duwtje gehad. Tussen schot dicht. Paard vast en hij stond lekker te eten. Deur dicht en meneer begint te stampen en te doen. Ik kon helaas niet zien wat er gebeurde.
Voor je met de balken begint en tijd erna, eten geven.
PaulinBijoux schreef:Paard werd niet opgesloten aan de achterkant maar aan de zijkant (zij lader). Paard kon wel naar buiten kijken door 2 grote ramen.
Maar het zal inderdaad iets claustrofobisch zijn. Maar hoe kan je dit oefenen?