Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ArinaDiaat schreef:Ik weet ook niet of ze dat doen.. Volgens mij niet maar je kan het altijd proberen! Ik weet wel dat je je paarden bij de manege kan stallen
mooney schreef:De manege is al jaren lang failliet, die wisselt ook zo vaak van wat het nu moet zijn dat ik daar niet vanuit zou gaan.
TS: Ik neem de paarden elke zomer mee naar Terschelling, via PB kan ik je wel wat dingen vertellen.
maar je kan er nog steeds paarden stallen voor aantal dagen/weken en er zelf ook logeren. En er moet ook wel een heel groot wonder gebeuren volrdat dat verkocht word! Hahaha WillemYntJee schreef:10 jaar geleden was t manege de barrage, dat is verkocht (niet failliet) vanwege privé omstandigheden. Deze mensen hebben t nog steeds. Het is nog steeds manege Terschelling alleen hebben ze geen eigen paarden meer. De bak wordt in de winter nog steeds verhuurd aan de rijvereniging en ze doen ook nog wel wat particuliere stalling volgens mij bijvoorbeeld voor mensen zoals TS. TS heeft eigen paarden dus heeft ook voldoende aan alleen stalling ipv ook les etc. Als je niet precies weet hoe t zit moet je ook niet zulke uitspraken doen.
WillemYntJee schreef:10 jaar geleden was t manege de barrage, dat is verkocht (niet failliet) vanwege privé omstandigheden. Deze mensen hebben t nog steeds. Het is nog steeds manege Terschelling alleen hebben ze geen eigen paarden meer. De bak wordt in de winter nog steeds verhuurd aan de rijvereniging en ze doen ook nog wel wat particuliere stalling volgens mij bijvoorbeeld voor mensen zoals TS. TS heeft eigen paarden dus heeft ook voldoende aan alleen stalling ipv ook les etc. Als je niet precies weet hoe t zit moet je ook niet zulke uitspraken doen.
ook al ben ik er dan niet zo vaak.
ik heb heel wat uurtjes van m'n jeugd dat door gebracht als ponymeisje en later als werknemer, zelfs nog even bij de huidige eigenaren, dus t is erg jammer dat t er nu zo bij ligt.