Hahaha . Het goedkoopste is natuurlijk naar Portugal rijden en hem dan laten zwemmen ja.
Even serieus;
Heb op de site van verschillende bedrijven gekeken. Gaat inderdaad bijna wekelijks. Maar vond dat bij veel er niet vanaf Schiphol word gevlogen, hij zou dan naar Duitsland/London/België moeten. Hij staat in Friesland. Is dus ook even afwegen wat het makkelijkste voor ons is.
Mijn zoontje heeft wel zin in een reisje naar London.
Heb het papierwerk klaar. Dus hij zou op korte termijn kunnen vliegen.
Wij gaan 1December, moeten nog wat dingen met mijn ex kwa ons koophuis afwikkelen. (We krijgen 24 september uitspraak van een rechter.) we moeten dan spullen gaan verkopen en inpakken etc. Misschien wel goed dat paard alvast vooruit gaat. Mijn schoonvader kan daar op hem passen, hij is geboren op een paardenranch dus dat komt helemaal goed!
Heb via een bedrijf ook de goedkopere optie gekregen om hem op een wachtlijst te laten zetten. Als er dan in een vliegtuig plots een plaats over is, die in de buurt van NY landt dan kan hij goedkoper mee. Je krijgt het tot minimaal 24 uur van te voren te horen. Wel met de kans dat hij dus via London of iets dergelijks vliegt. Wij hoeven hem dan alleen naar Amsterdam of Den helder te brengen zij vervoeren de paarden dan veder naar de het vliegveld. Ook kan het dus wezen dat hij ergens tot maximaal 300 km van NYC word afgezet.
We weten dan niet wanneer hij kan vliegen. Kan dus een week duren of 2 maanden. Hij zou dan 2de op de wachtlijst zijn.
Moeten nog even uitrekenen of dat echt wel goedkoper is.