Ervaringen met Toyota Tundra

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Allienda

Ervaringen met Toyota Tundra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-14 11:11

Mijn ouders hebben op dit moment een Toyota Landcruiser van 2000, na heel vele trouwe km's en rijplezier zijn ze opzoek naar een nieuwe(re) auto. Ze willen graag een grote betrouwbare en robuuste powerjeep! Ze neigen naar wederom een Toyota Landcruiser maar dan een beetje jonger. Nu was mijn vader toevallig gisteren in de Toyota garage en zag daar een Toyota Tundra staan. Groot, stoer en lekker robuust, dat trok hem wel. Nu zijn er niet zo heel veel van deze auto's in NL en valt er weinig te vinden over gebruikerservaringen en verbruik etc.

Nu is mijn vraag aan jullie, hebben jullie toevallig ervaringen met deze auto en willen jullie deze met ons delen?

Rex_Rolfo

Re: Ervaringen met Toyota Tundra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 13:57

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-14 14:17

Laatst bijgewerkt door Allienda op 28-08-14 14:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 14:20

Ik vind ze prachtig. Als mijn vriend niet zo Amerikaans gericht was, dan had ik al lang eentje gehad.

Over de toyota zelf kan ik je niet zoveel vertellen.
Trekkracht, verbruik, rijcomfort, etc zitten wel ongeveer in lijn met die van amerikaanse pick-ups. Dus als je daar iets meer over wil weten, kan ik je wel helpen.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 14:26

Prachtig
maar niet leverbaar in Diesel
gas is om op te koken

Dus wij gaan toch weer voor een landcruiser

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-14 14:28

Kirrr schreef:
Ik vind ze prachtig. Als mijn vriend niet zo Amerikaans gericht was, dan had ik al lang eentje gehad.

Over de toyota zelf kan ik je niet zoveel vertellen.
Trekkracht, verbruik, rijcomfort, etc zitten wel ongeveer in lijn met die van amerikaanse pick-ups. Dus als je daar iets meer over wil weten, kan ik je wel helpen.

Mijn ouders zijn echte fan van de Toyota Landcruiser en hebben goede ervaringen met Toyota en eigenlijk zagen ze de Tundra heel spontaan staan en zagen die ook wel zitten :Y) Een Amerikaan zien ze eigenlijk niet zitten, waarom niet? I don't know, ik heb tijdens mijn Ranchwerk in Canada in een Dodge Ram gereden <3 , supergaaf!! haha

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 14:57