huren vrachtwagen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MissesDon

huren vrachtwagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-14 11:52

hoi,ik woon in limburg en merk dat het bijna onmogelijk is om een vrachtwagentje te huren voor 2 paarden,is dit overal zo in nederland of alleen in limburg

cissy

Re: huren vrachtwagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 11:56

vrachtwagentje huren voor twee paarden (en vooral flinke paarden) wordt overal moeilijk, vaak hebben die wagentjes veel te weinig laadvermogen om er met goed fatsoen twee paarden in te zetten.

Als je er eentje gevonden hebt vraag dan heel goed na wat het netto! laadvermogen of weeg het ding eerst voordat je gaat rijden, want overbelading is niet grappig, je bent niet verzekerd en je krijgt een fikse boete.

MissesDon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-14 12:15

De paarden zijn niet zo zwaar,500 en 450 dus dat zal meevallen,heb anemoon al 2 x gemaild geen reactie,raar

punkd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 12:28

Agriworld nederasselt verhuurd ook paardenvrachtwagentjes voor twee paarden en niet duur

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 12:29

ik ben daar ook al op zoek naar geweest vorig jaar, toen ik mijn rotte paarden trailer weg deed omdat ik geen mogelijkheid zag om hem op te knappen had ik een leuk adresje in 20 min. rijden, maar in de loop der tijd bleek dat er niet meer te zijn. Heb er nu zelf 1, en ben er heel tevreden mee, meer als met een trailer. Ik verhuur/leen hem niet uit, ten eerste gebruik ik heb zelf veel en het is helemaal aangepast naar mijn wensen en mijn paard, er kan maar 1 paard in, 2 zou wel kunnen qua gewicht maar niet qua inrichting.

agriworld doen dat volgens mij nog niet zo heel lang, en inderdaad 100 euro voor een dag 175 voor weekend is echt niet duur.

MissesDon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-14 15:18

Ja dat zouniet duur zijn,maar komt 25 cent p km bij,de eerste 100 km ben ik al kwijt met halen en brengen zonder de eigenlijke rit