Zijn er mensen die ervaring hebben met het ombouwen van een bakwagen tot een paardenvrachtwagentje waar je dus met een B(E) rijbewijs meer pony's mee kan vervoeren?
Ik hoor het graag
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
APCIII schreef:Moet je niet na ombouwen nog bij de RDW langs om (administratief) de opbouw te laten wijzigen van "gesloten" naar "veevervoer" ? (ik dacht dat de term "inrichtingsomschrijving" was)
Verder ben ik het met bovenstaanden eens, bespaar je de ellende van het op de kg nauwkeurig wegen, en ga voor een C-rijbewijs.
AnnetB schreef:Met een C rijbewijs kan ik ook gewoon een vrachtwagentje rijden toch?
s0173957 schreef:EN wat mocht je laden?
Wij hadden een 407, alles zo licht mogelijk gemaakt om toch nog veilig te zijn en we mochten toch maar net nog 1 paard en getuig laden...
Zelfs de knappe B-vrachtwagentjes die je ziet (bv bij Roelofs, Stephex, Nuyts, Equitrek etc) mogen zelden 2 paarden laden...
bliver schreef:Echwel schreef:Kwestie van gewoon leren theorie is gewoon hetzelfde hoor alleen zelfstudie
Denk niet dat de theorie hetzelfde is hoor. Lijkt me niet dat jij ook de techniek van een vrachtwagen hoeft te weten en administratie.
was ik toen wel erg trots op als vrouw tussen al die mannen. Die administratie dat vond ik pas tegenvallen bliver schreef:ja klopt maar dat was toen ik mijn C haalde gewoon verplicht om alles erbij te doen, maar blijkbaar hoeft dat dus niet meer. Ik had trouwens 0 fout bij de techniekwas ik toen wel erg trots op als vrouw tussen al die mannen. Die administratie dat vond ik pas tegenvallen