Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eileen_ schreef:Eigenaar is altijd verantwoordelijk.. Alleen als je het zwart op wit hebt staan misschien niet.
Pandameisje schreef:Maar wat vinden jullie wat ik moet doen mensen waarschuwe me echt van alles op zwart wit zette met handtekeningen er onder. want die vrouw heeft al keer rechtzaak gehouden toen iemand van haar paard is gevallen in de bak en die ruiter haar rug brak.
Pandameisje schreef:Maar wat vinden jullie wat ik moet doen mensen waarschuwe me echt van alles op zwart wit zette met handtekeningen er onder. want die vrouw heeft al keer rechtzaak gehouden toen iemand van haar paard is gevallen in de bak en die ruiter haar rug brak.
Sammie schreef:Pandameisje schreef:Maar wat vinden jullie wat ik moet doen mensen waarschuwe me echt van alles op zwart wit zette met handtekeningen er onder. want die vrouw heeft al keer rechtzaak gehouden toen iemand van haar paard is gevallen in de bak en die ruiter haar rug brak.
Begin er gewoon niet aan. Als ik dit lees en het is waar... dan heeft zij weinig compassie. Een gewaarschuwd mens telt voor twee..

mnkortleve schreef:Mjay schreef:ik heb ook een bijrijdster en ik geloof dat het zelfs zo is dat mijn WA verzekering ook haar ziektekosten moet dekken als ze zou vallen met mijn paard..... eigenaar is dus altijd verantwoordelijk...
Nou niet je WA hoor dat is voor auto's
zeker niet