wat zijn tegenwoordig nou goede, hoge transportbeschermers die niet afzakken? en die lang mee gaan?
ik heb tot nu toe altijd van die simpele, lage gehad maar deze maakt ze elke keer stuk, en zeker nu ik binnekort naar ermelo ga ( 1.5 uur rijden ) wil ik wel dat ze goede beschermers om heeft
Bij mijn paard schoof alles, die hoge transportbeschermers zakten af en die lappen met 3 in 1 beschermers trok ze de lappen aan gort. Met dr ene voet op het randje van de ander gaan staan en dan met die andere voet wegstappen... allemaal stukjes vulling in de trailer altijd .
Als we een klein stukje gaan, krijgen ze nu eskadron allrounds rondom en springschoenen voor (achter ook, als ze daar ijzers hebben). Zijn we langer gaan ze in bandages, met lange eskadron onderlappen en vierkant springschoenen.
Volgens mij zijn de Eskadron transportbeschermers erg fijn, kun je behoorlijk strak vastmaken omdat er best een stuk klitteband aan zit. Die met die grote flappen als sluitingen zakten bij mij altijd af, gezien daar bij de meeste maar een klein stukje klitteband op zit. Als je paard dan dunne pootjes heeft doen ze ze uit.
Mijn transportbeschermers lijken erg daarop, behalve dat het klittenband bij de achterbeschermer bovenaan gewoon 3 flappen zijn in plaats van 4. De (nep)leerrand aan de onderkant is ook wat hoger. Qua pasvorm zullen ze wel blijven zitten, maar ik weet niet hoe lang ze goed blijven.
edit: die van hotchocolat hieronder lijken heel erg op die van mij
Laatst bijgewerkt door marijkiiii op 17-06-14 00:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb transportbeschermers van Horze en BR. Erg fijn en zakken eigenlijk niet. Ik ben er erg tevreden van
De Horze transportbeschermers hebben ook maar 3 sluitingen en blijven toch mooi op hun plaats.
De prijs weet ik niet meer helaas... Maar ze gaan toch al wel wat jaren mee. Die van BR al bijna 7 jaar (eerste 3-4 jaar vaak in gebruik, nu wat minder). Die van Horze heb ik al 3 jaar en die zien er ook nog super uit.
Je moet er trouwens wel rekening mee houden dat sommige paarden zo'n hoge transportbeschermers eng vinden aan hun achterbenen. Sommige trappen er naar omdat het wat vreemd zit. Ik zeg het maar omdat je zegt dat je enkel nog maar lage hebt gehad haha
ik heb nu deze bestelt: http://www.piafferuitersport.nl/beenbes ... rs-xtrafit omdat het een klein paardje is met hele dunne beentjes en ik hoop dat met deze sluitingen, ik de transportbeschermers echt goed aan kan laten sluiten
xAnnouk
Geplaatst: 19-06-14 15:36
Ik heb eskadron transport beschermers, hoge. Kan ze niet terug vinden op internet, ik zal zo is even kijken. Heb ze een aantal jaar geleden gekocht toen ze in de aanbieding waren bij Divoza. Hele fijne dingen, stevig klittenband die je lekker strak kan doen! edit;