Ik heb een discussie met de staleigenaar. Niks ernstigs hoor
Echter onze c begint wat klein te worden voor de twee oudsten en de grote D is nog te hevig voor ze.Nu heeft hij interesse in onze c. (hij staat nog niet te koop en zijn hier ook nog niet zeker van btw) Hij beweert echter dat hij maar 300 euro waard is....ik heb daar een andere mening over. Geen hoofdprijs maar zeer zeker meer dan 300 euro.
Wat gegevens:
Ras: onbekend
Geslacht: Ruin
Leeftijd: vorige maand 17 geworden
Schoft: 1,34 meter
Kleur: Appelschimmel
Dressuur: L1 laten zien hier maar geen wedstrijden gedaan
Springen: 1.00 meter oefenparcours, 60 cm onderlingen parcoursen
Omgang: De meest vriendelijke schat die er bestaat. Ik heb er een gouden aan met vijf kinderen. Kan ze gerust zelf laten borstelen, zelf laten opzadelen en zelf (ben erbij) van de weide laten halen. De twee oudsten kruipen er zo zonder zadel en met een halster op. Vind alles prima! Bij hoefsmid, veearts, trailer laden een droom zo braaf. Ook met onrustige kinderen (lees die van 1,5 en 4 jaar) blijft hij geduldig en vriendelijk.
Rijden: Voor beginners een sukkelaar. Is enorm voorzichtig en als ruitertje uit balans raakt reageert hij door zelf te stoppen, hoofd omhoog te doen of langzamer te gaan. Voor gevorderde wat heviger en moet je er echt op werken.
Longeren, dubbel lijnen en zelfs slepen vind hij allemaal prima. (is niet getuigd maar begin is gemaakt)
bij deze nog even twee foto's

Het is de geweldige kinderpony overigens en daarom twijfelen we ook wat we straks gaan doen. Andere kinderen er nog een tijd gelukkig mee maken.....of hem zelf houden en met pensioen laten gaan. Al is hij daar nog wat te "jong"voor in zijn doen en laten