Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

leroyy1993 schreef:Hallo bokkers. Mijn vriend heeft een paardje hafflinger x quater maar nu wil deze onder geen enkele beding de trailer in dit gaat van kwaad tot erger weet er iemand die goed is met trailerladen en daar cursussen op locatie mee geeft omgeving drenthe
cissy schreef:leroyy1993 schreef:Hallo bokkers. Mijn vriend heeft een paardje hafflinger x quater maar nu wil deze onder geen enkele beding de trailer in dit gaat van kwaad tot erger weet er iemand die goed is met trailerladen en daar cursussen op locatie mee geeft omgeving drenthe
Hoe ervaren is jouw vriend met paarden?
Silly1972 schreef:ik heb donderdag John Erb van Equine improvement erbij gehad en ik kan je hem absoluut aanraden.
Binnen een uurtje liep mijn paard met gemak zonder morren de trailer op en af.
Kan hem nu zelfs alleen laden.
Hij heeft jaren lang ervaring en hij krijgt het zelfs bij de moeilijkste paarden voor elkaar.
ze komt dacht ik door heel Nederland voor trailer laden. Haar website is www.gowithflo.nl 
Cassidy schreef:Fijn dat de nu iig thuis staat. En wat gaan jullie doen nu jullie haar veilig thuis hebben staan? Wachten tot jullie weer een keer weg moeten of is het misschien een goed plan om het alsnog onder goede begeleiding aan te gaan pakken?

leroyy1993 schreef:UPDATE: het is uiteindelijk gelukt het duurde wel even maar met hulp van mensen die toevallig met de paarden daar waren liep ze zonder problemen de trailer op en nu veilig thuis!
Cassidy schreef:Het ligt bijna altijd aan de samenwerking tussen persoon en het paard.
cissy schreef:leroyy1993 schreef:UPDATE: het is uiteindelijk gelukt het duurde wel even maar met hulp van mensen die toevallig met de paarden daar waren liep ze zonder problemen de trailer op en nu veilig thuis!
vandaar mijn vraag hoe ervaren is die vriend? Waarom lukt het we met hulp van andere mensen, wat deden zij anders dan jullie?Cassidy schreef:Het ligt bijna altijd aan de samenwerking tussen persoon en het paard.